våren är verkligen här

åh våren är verkligen här nu. fint det!
jag och kattis åt igår glass på utsikten. mysigt. det var vi och alla kärlekspar. haha. men det var mys iaf.
sen fikade vi med louise. hon är verkligen världens roligaste. eller egentligen är hennes mormor världens roligaste och lolo är världens bästa berättare. fingergrejen kommer också att gå till historien ihop med lolos mormor.

jag köpte skor igår också. oops i did it again. nu har jag en jävla massa skor. men det är skoj. använder iofs nästan bara converse ändå. men men.

annars rullar livet på som vanligt. nästan iaf. jag ska jobba på elmia ikväll. på fredag och lördag ska jag jobba på k-rauta. trevligt trevligt med nytt jobb. eller ett till jobb rättare sagt. nice med cash.

och vad gäller de jag inte får blogga om så tänker jag inte göra det även om jag hade kunnat just nu.

nu frågade min lärare mig om jag har någon blogg. haha nej då. undra om han såg vad jag höll på med. hoho. bäst jag slutar. pusshej.

utsikten

Kommentarer
Postat av: Katrine

sjysst bild hörru.. haha. esch det ba blev så ;)

2007-03-28 @ 16:11:01
Postat av: Anonym

förresten så tror farmor att det kommer ett bakslag!!

2007-03-28 @ 18:09:29
Postat av: Angelica

okey.. du e fortfarande lite paett alltsa?
ussch vet inte alls va ja vill med mitt liv men nanting maste handa.. pallar inte jkpg allt for lange.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback