i'm gonna tell it like it is

som de stora amerikanska rapparna säger.
och det ska jag göra. nu blir det en långkörare. för er som egentligen inte bryr sig kanske ska sluta läsa redan nu för det lär bli långrandigt det här.

för det första, du skulle bara veta vilken livsfara du utsatte mig för den där dagen när du dumpade mig. egentligen bryr jag mig inte så mycket nu men jag tänkte att du borde veta så att du inte dödar någon annan. nya studier visar nämligen på att kvinnor kan dö av brustet hjärta. jaha ja. men det känns som jag borde dött för längesen då men det kanske kommer senare i livet. vad vet jag.
men det spelar egentligen ingen roll för jag är ganska lycklig nu. jajemen.
efter en vecka i verbier är man nu totalt alkoholförgiftad och sliten och utan hjärta. jag lämnade nog mitt hjärta där nere, åtminstone delar av det. jag gillar verkligen den där lilla byn. den är inte jätte stor men den har ett uteliv att bjuda på som heter duga, plus att alla människor är där är super trevliga. visst alla är väl egentligen där för samma sak, festa, har roligt och träffa människor.
man behöver inte oroa sig för att vara själv heller för man träffar alltid någon att hänga med. i vissa fall även väldigt söta pojkar. hihi. men men. det spelar ju ingen roll nu när jag är hemma. även om jag kommer att leva på det ett tag framåt nu.
men det är skönt att vara hemma också. ja det är det faktiskt. inte jätteroligt i just jönköping men det är skönt att vara med såna man känner riktigt väl också.
iofs har jag ju sålt kattis i utbyte mot ett telefon nr men ändå. jag brukar byta bort henne mot det mesta. hon är faktiskt en riktigt bra handelsvara. hon brukar gå hem hos de flesta, de ser det som en bra deal.
vanligast har väl varit att någon krogägare eller liknande ska få henne i utbyte mot att vi står på gästlistan. men nu har jag alltså tagit det ett steg längre och bytt bort henne mot ett schweiziskt telefonnummer. haha. hoppas inte hon tar illa upp. jag skaffar liksom bara kontakter världen över för att vi ska kunna åka iväg och hälsa på överallt.
skolan suger just nu. blä. är itne alls sugen.
och jag har ont i magen. buhu det är så synd om mig! inte! men iaf.
jag hade gärnat velat se fall out boy i sthlm, men ack vad utsålt det är. jaja kanske tur ändå för jag har verkligen inga pengar just nu. man är ju inte mrs cashflow direkt när man studerar. haha.
jaja nog om detta tjatande. jag ska nog ta och klä på mig och gå till skolan kanske. ja det låter som en bra idé my!

att vara ärlig och öppen är bra.
man måste våga för att vinna är vårat motto.

"i tell the truth even when i lie"

(mycket citat av gamla amerikanska hiphoplegender just nu känner jag)

Kommentarer
Postat av: Bytet......

du behöver inte vara orolig. det är mest kvinnor över 50 år som dör av brustet hjärta. så du har några år på dig :D

2007-03-08 @ 18:43:25
Postat av: döende

jag är ju för fan snart femtio det är bara 29 år kvar ju. jätte kort tid.

2007-03-12 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback