helgen 30/3-1/4 07

jaha då var det ju helg igen.
igår jobbade jag på k-rauta på dagen. mitt nya jobb. gick väl ganska bra ändå för att vara första gången.
på eftermiddagen och kvällen var jag med malin. vi var på fotomässan och lite på hem&villa mässan. sen så kollade vi på film på kvällen. det blev förortsungar, verkligen en jättebra film. så roligt när ungarna rappar och sjunger hela tiden. och den som inte tycker att skrasgård är snygg efter den här filmen ni är utom räckhåll för hjälp. det är försent för er. haha.
skämt å sido. en rba film iaf.

idag var det också jobb. gick galant, nästan iaf. men helt okej för att bara ha jobbat tre timmar där nånsin.
ikväll blir det lite bastu först, sen blir det utgång. gud vet hur detta ska gå, kanske går det bra kanske itne. vi får hoppas på det bästa.

återkommer kanske med en rapport någon gång i framtiden när jag nyktrat till.

trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback