helg ljuva helg

men inte är det lugnt för det.
nej nej, här är det projektinlämning på måndag. stress stress! uuuuh. jag kommer aldrig bli klar tills på måndag. för det första vet jag inte vad jag ska skriva mer nu och för det andra har jag inte någon självdisciplin. bläää.

igår var det myspys. malin hade lagat mat. jättegod flygande jakob. mums. sen åt vi lite chips och kollade på tv. let's dance är ju alltid en höjdare. haha. sen somnade vi gott och vaknade kl nio imorse. det är hårt att vara ungdom i sverige 2007. haha. malin skulle jobba och jag skulle ju ta mig an skolarbetet.

ikväll blir det nog bongo tror jag. louise och jag ska ju ut och då brukar det bli bongo. har hört att visst martin ska med också. det kan bli skoj. bongo var det ett tag sen jag var på faktiskt. det kan vara gött att komma dit kanske. kanske är det också några intressanta människor där. vem vet.

söndag blir en plåga, plugga plugga plugga. usch. antingen kan jag ta livet av mig och dö med hedern i behåll eller så kan jag lämna in ett kanonkasst projektarbete. haha jaja det löser väl sig. kanske. om jag har tur. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback