coolt!

50 cent kommer till hultsfred. så jävla ballt.
jag ska nog inte stå där längst fram och skrika fifty i love you. will you be a dollar with me?!
hahaha okej nu är jag dryg.

men ärligt. jag kollade i kalendern idag. det är inte långt kvar tills nåt nu.
projektinlämning på måndag.
sen är det berlin och strax efter berlin är det ju skolavslutning.
och sen vips så är det sommar sol och hultsfred. så skönt!!

har lite småfix att greja innan hultan bara. typ husvagn. fan va bra vi är på att ta tag i grejer. eller inte. men vad gör det. herregud man lever bara en gång.

har förövrigt ägnat hela veckan åt att plugga. måste göra färdigt projektet nu. tråkigt ja. tänkte fortsätta att begrava mig i böckerna ända tills på måndag. känner att jag har ett väldigt socialt liv. blä.

jaja. nu är det iaf lektion. det är skoj. lite data är aldrig fel ju.

hajdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback