trolleri trollera

killar är så sjukt roliga. (med visst tvivel i rösten)
ni vet om de ger en deras nummer och säger att man ska ringa så tror man i själva verket att de var hyggliga som gav oss tjejer kontrollen för en gångs skull och inte tvärtom. det vanliga är ju att tjejen sitter hemma och väntar på att telefonen ska ringa för att sedan tröttna och fullkomligt trakassera killen. men om killen säger ring mig så tror man att man äntligen har bollen och det är min tur att spela vidare. men icke! i själva verket så har alltid killen ansvaret. för om man ringer så kan de välja att inte svara och om de har bollen så kan de välja att inte ringa. väljer de att inte svara så ringer vi tjejer tills killen tror att man är ett psykfall iaf så ja jag vet inte vilket som är värst. att man framstår som psykfall eller att de får lyssna på en ringande telefon hela tiden. är det inte sjukt att man aldrig lyckas gå runt dem. de vinner alltid. jag hatar det! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback