skateboard i all ära

men är ändå inte longboard lite roligare?
det är vad jag tycker iaf. inte för att jag åkt så mycket men nu när jag äntligen tagit mitt förnuft till fånga och köpt en så tycker jag att det är roligare. ska nog bränna min skateboard. för att han har varit så dum mot min kropp så många ggr nu. haha.

man har ju inget överflöd av pengar direkt, så handlar man handlar man inte dyrt. men det finns ju fina kläder som itne är så fasligt dyra faktiskt.

köpte igår:
en klänning
en stor t-shirt
ett par jeans
en longboard

sen hade ju våra asos kläder kommit med. fint värre.
en stor made in the 80's t-shirt
en pls do not feed the models t-shirt
och en söt liten väska.

ååh så himla roligt med kläder och grejer. måste nog köpa ett par skor till. har ju trots allt lite dåligt med sneakers. ja det är så det känns. får se om angelica hittar några med kanske.

snart är hon hemma och snart blir det poker och margaritas igen. jag menar hallå blendern kan ju inte stå oanvänd sådär bara. nä just det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback