sista tangon

rövsvett och illaluktande fötter.
sommaren är här. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. det är ju fan helt olidligt att jobba i tjocka björnkläder byxor. blä blä blä. jaja. det fina med jobb är ju att man får pengar som man kan spendera under sommaren och vintern :D



av de keffa personer jag träffat är du keffast
och även om du anses vara attraktiv har ditt sätt gett mig ett helt fucked up liv

jag är bara trött på läget
jag är bara trött på dig
allting har varit förgäves
nu satsar jag allt på mig




igår tog kattis studenten!!!
skoj för henne att äntligen få vara med i gänget ;)
vi firade lite givetvis.
och så fick hon massa fina presenter av alla.
ballt värre.
kubb var ju även en höjdare som stod på schemat.

så det står även på schemat ikväll.
därför måste jag duscha nu och göra mig lite snygg inför kvällen.
men det blir lugnt. jobb imorgon!

kom gärna till krauta och köpt lite byggvaror eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback