jag kan ju ingenting haha

pappa ligger i sängen och jag sitter vid datorn.
vi har precis sett lennart ekdahl prata om att allt fler mår dåligt.
pappa frågar mig om en massa olika band och sångare och efter att jag svarat nej en sisådär tjugo ggr eftersom jag inte vet vilka band det är han snackar om utbrister han "du är ju smart och sådär och jag förstår om du skulle känna dig deprimerad men du kan ju fan ingenting om rock". jaha sa jag och började garva eftersom jag just precis satt och kollade på jetlag the movie - filmen om backyard babies.
han är rolig min pappa. eller knäpp. gunnar 57 år i sommar som tror att han kan allt om musik. ja jösses.

igår när lolo och jag gick hem la vi oss en stund på gräset i stadsparken. när vi låg där på rygg och tittade upp mot himlen och stjärnorna och filosoferade insåg iaf jag att livet 'är fint ändå. sen när vi reste på oss undrade vi om vi inte blivit lite för fulla ändå eftersom vi kände oss så snurriga. när jag väl kom hem så åt jag världens goaste köttbulle macka och somnade gott till desperate housewives.

pappa är i sitt esse idag:

(pappa ligger i sängen och mumlar för att sedan säga världens konstigaste kommentar)
"nä nu går jag och lägger mig, fan jag ligger ju redan ner inser jag nu när jag tänker efter"

(pappa somnar in lite lätt)
"jadu my du hade tur när du valde föräldrar det har jag alltid sagt, god natt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback