hultsfred 07

jaha då var hultsfred 07 avklarat. det känns nästan lite sorgligt.
men man får väl åka tillbaka nästa år igen helt enkelt. hasse har varit sjukt bra och har fått många komplimanger. frasse fick några han med. bjuder på lite bilder eftersom jag inte orkar skriva mer just nu.


 1.
2.3.
4.5.6.7.
8.9.10.
11.12.

bild 1 - en festival konsert är alltid en festival konsert
bild 2 - kattis är inte normal men hon hade precis blivit nerslagen
bild 3 - bajamajor och cider är oförenliga förutom på festival
bild 4 - vår nya plansch i husvagnen, den bästa timbuktu
bild 5 - malins nya fräcka stil
bild 6 - kattis nya hårda stil
bild 7 - jag har alltid älskat brassestolar (varför är det bara jag som klämmer mig i dom?!)
bild 8 - vår älskade pool, man måste ju kyla drickan i något
bild 9 - onsdagen, dagen innan festivalstart och strålande sol
bild 10 - precis anlända till festivalen tisdag natt
bild 11 - mat är gott och "typ sådär livsviktigt" också
bild 12 - en trubadur med gitarr är ett måste

om ni vill se mer av min otroligt vackra festival-nuna kan ni kolla på rockparty.se så finns jag med på ett litet klipp som heter livet i en husvagn.

Kommentarer
Postat av: louise

haha. frasse&hasse - vilken sagolik koombination! sjukt fin video :) hänga någon dag?

2007-06-18 @ 10:40:30
Postat av: Anonym

söta ni e .. :)

Postat av: Kitty

sjukt snygga bilder du har att komma med! haha. Skicka dom till mig snarast! Förresten så vill en låna husvagnen fredag-lördag. en familj haha. bra. Hörs sen. Puss

2007-06-18 @ 18:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback