från klarhet till klarhet

nu har jag det! jag vet äntligen svaret på frågan alla tjejer ställer sig.
eller är det bara jag som är helt sjukt paranoid och tror att killarna jag träffat nog vill ha mig ändå innerst inne, om inte just nu så kanske om några år. haha. jaja riktigt så illa är det väl kanske inte. men om man träffat en kille och han senare beter sig som ett svin har antingen vi själva eller våra kompisar otroligt många ursäkter för hans beteende.

men ärligt talat. om en kille vill ha mig varför skulle han då vara elak mot mig. är verkligen killar sådär fortfarande att de måste spela coola inför sina vänner och vara elaka mot oss. nej jag tror inte det. vill de vara elaka så är de elaka. tycker de verkligen om oss så är de snälla. så är det bara.

jag läser just nu en bok som heter dumpa honom. och där i står precis allt det som vi kvinnor går och grubblar över vad gäller män. jag menar hallååå det är ju bara så enkelt att han vill inte ha dig, han är inte intresserad, fatta!!

allt känns så himla enkelt och befriande nu när man faktiskt äntligen tagit steget och insett. jag ska från och med nu sluta tjata om dessa neandertalare som vi likt förbannat älskar vad de än gör mot oss. nä usch de är inte värda att ödsla tid på. tack för mig!

ps. män är allt som oftast ute efter sex om de inte gillar oss. när kvinnor har sex utsöndras ett hormon som gör att vi blir känslosamma. män tycker inte om kvinnor för att de är så himla känslosamma. fattar ni poängen?! vi kvinnor har inte valt att vara känslosamma, det är ni män som satt oss i det sitsen. skyll er själva när ni inte kan hantera oss! det var väl förmodligen ändå ni själva som ville ha sex från början. ds.

Kommentarer
Postat av: K

you go girl! haha. vilket inspirerande tal. får jag låna den där boken av dig sen eller ;)

2007-06-27 @ 13:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback