Champagne For My Real Friends, Real Pain For My Sham Friends

the sounds of this small town make my ears hurt.
och jajemen här ska man vara kvar två år till minst iaf.
fast å andra sidan är det rätt okej. jag gillar jkpg ändå.
och det är ju framförallt skönt att vara färdigutbildad vid 23 års ålder. jag klagar inte!
jag gillar jkpg som bäst på natten om sommaren. när man kan gå omkring iförd en go munkjacka med luvan på och bara driva omkring helt planlöst. själv eller med någon spelar inte så stor roll. det där beror på humöret. men det är skönt och det är vackert. stadsliv är fint tycker jag.

så okej nu är det ju då klart att man ska vara här i minst två år till. kanske borde jag flytta hemifrån nu?
skulle vara gott att ha något eget. men alla dessa pengar som kommer gå åt, var jag ska få dem ifrån?!
det blir väl ett senare problem. nu ska jag bara njuta av sommarlovet och tjäna lite stålars :)

helgen bjuder som vanligt på jobb och coca cola! det är livet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback