vad betyder mina drömmar?

vad betyder egentligen mina drömmar.
jag har drömt så lustigt på sista tiden.
först drömde jag att jag var tillsammans med en söt pojke. han var jätte snäll och underbar mot mina vänner och de tyckte om honom. det enda felet i min dröm var ungefär att han var anti-rökare och hans mamma var ca en och tio lång. världens kortaste mamma?! nog var att några av mina ex mammor kanske varit närmare 1,50 än 2,03 men ändå liksom. jag förstår ingenting.
sen i min andra dröm så drunknade jag i maggan med släpvagnens pool. skitskumt. verkligen. verkligen verkligen jätteskumt. och bilresan innan i samma dröm ska vi inte ens tala om. sen när bodde hon i något slags u-land och var fattig och undernärd?! typ aldrig! och sen när var du känslosam.

bläääää jag hatar mina drömmar. först drömmer jag om en som jag aldrig ens pratat med och sen om en som jag pratat alldeles för mkt med och waaaaay too much om!

det är nya tider nu.
det är slut på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback