tänk jag drömde en natt att jag hade en katt...

men inatt blev drömmen till verklighet.
det var faktiskt ganska läskigt.

jag hade sett donnie darko på kvällen. den är ju faktiskt jätte konstig och väldigt läskig tycker jag. såna där psykologiska filmer skrämmer mig mer än the grudge och saw och hostel och allt vad dom heter.
i donnie darko har han iaf en osynlig vän, jättekaninen frank. frank har stora stora svarta hål till ögon i en scen och även donnie får det.

eftersom jag är ganska mörkrädd av mig så vaknar jag extremt lätt när det kommer någon och kollar på mig. jag är på helspänn hela tiden. förutom när jag måste vakna för då hör jag varken bomber eller klockor.
i mitt rum finns inte heller något fönster utan bara ett stort fast fönster och en altandörr. eftersom det var varmt igår sov jag med öppen dörr. och som jag alltid befarat kom det inatt in någon.

jag vaknar av att jag hör att någon tassar runt i mitt rum och öppnar ögonen. helt plötsligt hoppade en katt upp i min säng och stod och tittade på mig med jätte jätte stora mörka ögon. gissa om jag skrek och gissa om mamma kom springande och gissa om katten fick fart. haha. helt sinnes. stackars katt fick la hjärtklappning men va fan den hade inget i mitt rum att göra. efter det sov jag med stängd dörr och svettades ihjäl. skönt!

det finns några filmer som skrämt mig och det är såna där läskiga filmer.
till exempel

texas chainsaw massacre - hur hemsk är den inte egentligen. jag tror alltid att det ska komma en missbildad man och jaga mig med motorsåg och ta med mig till sin källare och stycka mig. jag är fortfarande rädd!

gothika - världens mest skrämmande inspelningsplats nånsin. jag tittar aldrig i backspegeln efter att det blivit mörkt!

jag vet vad du gjorde förra sommaren - är det någon som vågar sitta med sina fötter ner från sängen en längre tid utan att tro att man ska bli indragen? inte jag iaf!

Kommentarer
Postat av: jonathan robert wallin

did you see the movie hostel?

2007-07-04 @ 06:01:44
Postat av: Anonym

lolo eller emma?! klart jag såg den men den va ju bara äcklande haha! did you see the movie hostel?

2007-07-04 @ 12:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback