somliga straffar gud

jag skulle aldrig aldrig ha sagt till kattis att jag aldrig blir sjuk.
för nu sitter jag här med feber. kul för mig. känns som att jag har öroninflammation eller nåt. har ju haft ont i öronen men orkar ju aldrig bry mig om det. det är ganska äckligt egentligen. bläää. hoppas bara att det inte börjar rinna gegga ur dem eller nåt annat skumt. haha.
men som medicin funkar cola utmärkt. det ska ni veta. har bara druckit cola och kollat på harry potter hela dagen. eller ja jag vaknade ju halv ett haha. kollade på fången från azkaban och den flammande bägaren. det är trean och fyran. ettan och tvåan såg jag ju för längesen.
på lördag ska jag, mia och kattis se femman. i våra nya biosalonger i filmstaden. hoppas det är fint där. det blir lite utav en premiär för mig. skönt att göra något lugnt i helgen med kanske.

annars händer det ju sådär mycket. bongo är kvar nere på tändsticksområdet. k rauta rör sig inte heller en millimeter och jag jag bara jobbar och jobbar. fast idag är jag ledig :) men sen är jag inte ledig igen förrän nästa tisdag. alltid skönt med en sexdagars arbetsvecka. jaja man ska inte klaga. cash is king :D

Kommentarer
Postat av: louise

my! jag saknar dig! maila mig eller facebooka mig eller vad som helst. jag vill veta hur du mar! massa kramar!

2007-07-12 @ 05:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback