skrattar hela vägen till banken

mitt liv är så sjukt roligt att jag skrattar hela tiden.
för just nu har jag precis tittat klart på so you think you can dance?
jag har också varit ute och sprungit. det behövde jag. orkade dock inte springa så långt. men jag maxade och sprang 2,1 km på 12-13 min. det var skönt. eller det var ju bra för att vara jag iaf :)
jag har också jobbat ungefär hela sommaren. förra veckan jobbade jag sex dagar och det ser inte ut att bli bättre framöver. men på banken kommer mina pengar att sitta fint sen.
jag har även kommit på två saker eller kanske tre undertiden jag jobbade idag.
nr 1 - jag är inte så dålig på engelska som jag själv gärna vill tro. vi har rätt många kunder som är engelskspråkiga och idag stod vi och skojade och höll på när en man kommer mot mig bakifrån och ställer en fråga och jag vänder snabbt och svarar direkt på engelska utan att tänka efter. det är då man har fått in flytet väl?! jaja. who cares. jag bor ju ändå bara i sunkiga sverige haha. har även fått prova min utmärkta franska med en kund sjukt knepigt haha.
nr 2 - jag vill flytta hemifrån. jag kommer att vara ensam i höst och för all framtid. om kattis flyttar till gbg och emma bor kvar i gbg och lolo flyttar iväg kommer jag att vara ensam typ jämt. hoppas det går några roliga i min class to be för jag måste skaffa lite nya vänner. inte för att jag inte ahr några så men vi vet ju alla att det stora gänget inte längre finns och när gänget som finns kvar umgås är jag itne längre inräknad och speciellt inte om kattis flyttar. jag måste alltså flytta hemifrån och ta tag i mitt liv och kanske skapa lite nya kontakter. om inte annat än för att det är bra att känna olika sorters människor.
nr 3 - att vara smart är coolt. det ger sex appeal. men det är inte allmänt känt. men jag tycker så. jag tycker att det är skitcoolt att kunna massor. kanske inte just själva smart grejen men att vara allmänbildad. det är ballt! sån vill jag bli.

men vet ni vad gott folk nu börjar csi. och eftersom jag är ensammast i hela världen (känn tyck synd om mig känslan flöda) och inte har någon pojkvän så får jag trösta mig med tvn :D

"running up that hill"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback