sköna söndag

somnade i soffan igår, igen. det är så skönt!
vaknade vid halv tio av att v fortfarande var på. det var family guy på tv. efter det kom 8 simple rules. det är så skönt när man bara kan ligga kvar och titta utan att ens lyfta ett finger. efter ett family guy avsnitt och två 8 simple rules avsnitt somnade jag om. och så vaknade jag halv ett igen. skönt!

idag ska jag nog bara sitta i en stol i solen och bara göra ingenting. kanske sen senare mot kvällen om det inte regnar som vanligt att jag åker lite longboard eller tar mig en cykeltur. vi får se vad som händer.

ville bjuda på lite bilder men det verkar ju inte fungera så bra nuförtiden här på blogg.se.
jaja. ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback