my bjussar ;)


jag vet inte riktigt vad som hände med bilderna. men till vänster ser ni en stolt nybliven ägare till en sector nine longboard :D haha extremt ful bild. men du vet leksaker är mitt liv. till höger ser ni en annan mongo bild på mig. bara för skojs skull sådär :) ja jag känner mig lite generös idag så därför bjussar jag på två bilder. kul va?! precis hemkommen från vätterstrandsmys med kattis och malin. filt, godis och cola. mumma. eller ja kattis drack ju zingo. men hon är ju lite mobbad :P hihi. nej om man skulle sova kanske? jobbar ju trots allt imorgon. näe sova är väldigt tråkigt faktiskt. speciellt eftersom man får sova själv med endast boken som sällskap. dock en bra bok men ja ändå. den är ett hett tips faktiskt. boken alltså. "and i don't want to live this life, a mothers story of her daughters murder" en bok av deborah spungen mamma till nancy spungen som hittades mördad i hennes och sid vicious rum på ett hotell. spännande och hemsk historia på samma gång.

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback