music for my soul

robyn, olle ljungström, timo räisänen, ryan adams, damien rice, nick drake, pearl jam, trbngr, hardcore superstar, backyard babies, kent, håkan hellström, moneybrother, timbuktu, looptroop, lars winnerbäck, lily allen, babyshambles, pink, the knife, cat5, scissor sisters, marit bergman, hello saferide, the pipettes, deportees, the hives, tough alliance, snook, the killers, sahara hotnights, pharrell williams, jack johnson, the strokes, the streets, the ark, anna ternheim, arctic monkeys, anders wendin, moldy peaches, coldplay, moby, gwen stefani, nelly furtado, the sounds, rolling stones, maia hirasawa, imogen heap, sufjan stevens, shout out louds, fibes oh fibes, redrama, dizzee rascal, hanoi rocks, new york dolls, svante thuresson, flogging molly, fall out boy, bob dylan, bloc party, jamie t, lady sovereign, asha ali mfl mfl mfl.

det är helt sjukt vilken blandad musiksmak man har, och detta är ändå inte allt. det var bara det jag kunde komma på på en minut.

Kommentarer
Postat av: Katrine

var du tvungen att skriva anders vendin istället för moneybrother & monster? eller kunde du helt enkelt inte bestämma vilket du gillade bäst ;) hihi

2007-07-04 @ 23:20:59
Postat av: svaret

jag kunde inte bestämma mig om jag gillade moneybrother, monster eller helt enkelt pengabrorsan. han har ju så jävla många alter egon att jag blir förvirrad :D

2007-07-04 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback