dagens i-lands problem

jag har inget att göra. usch. jag är så rastlös.
och inte kan jag åka och shoppa heller för jag har inga pengar. bläää.
och när jag väl jobbar vill jag hellre vara ledig. livet är konstigt.

kul att maria haft 18 miljoner ursäkter för att slippa jobba för mig på söndag. herregud. är verkligen att man ska vara med sin katt en godkänd anledning?! nej jag tycker nog inte det. hon kan ju glömma att jag någonsin ställer upp på henne igen. för jag ställde upp med riktigt kort varsel när hon inte kunde jobba. hon fick veta en vecka i förväg att jag ville byta men ändå vill hon inte. jag säger bara det. lycka till nästa gång du har problem.

annars är jag ganska mätt och belåten. lunch på mc donald's. fick även ett coca cola glas. så nu har jag två :D bra för jag samlar till mitt kommande hem. haha. jag kommer ju definitivt inte ha råd att köpa någon bättre servis när jag väl flyttar hemifrån. i övrigt så var det ganska bra på mc donalds. jonna jobbade. och gratis är gott som vi brukar säga :) hon får nog smaka lite sprit på lördag helt enkelt. haha.

åh nu vill jag verkligen att det ska vara lördag. jag vill festa. och sen vill jag inte att det ska bli söndag. men det kommer det att bli och jag kommer att vara jättebakis på jobbet. men alltså det får vara så då. helt enkelt. för nu har jag iaf förvarnat danne som jag ska jobba med att jag kanske är lite illamående och sådär. haha.

nej nej nu måste jag nog gå på stan lite ändå. det känns så. måste aktivera mig lite iaf.

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback