tisdag 30 januari

we're all damaged it seems
some of us more than others



tänkte att jag skulle betala lite räkningar men det var roligare att blogga lite.
iofs har jag ingenting att blogga om för det händer ju så förbannat lite nuförtiden.
det som har hänt kan jag ändå ta en resume på då.
jag och kattis har börjat en ny vana, träna på fredagar och sedan basta hemma hos mig större delen av natten. ja det är ju ganska bra för fettet har vi hört. kikki danielsson använde ju tydligen bastu metoden och hon har gått ner massor i vikt säger kattis.

annars händer inte mycket mer än att vi tänker bryta trenden redan efter två gånger och ölbowla på fredag. och sen ut på galej. det kan bli tokigt. jag känner att jag behöver det.

sen har jag ju klippt mig igen. för att ännu en gång raka av lite av håret. fast bara på en sida denna gången. att jag aldrig kan hålla en frisyr mer än två veckor. haha. jaja den otroligt snygga inne frisyren som alla andra har eftersom victoria beckham har den var inte längre intressant för mig. nej nej. så nu är det rakat som gäller igen.

i lördags natt hittade jag och malin en sinnesförvirrad tant ute på gatan i huskvarna. iförd endast ett ankellångt nattlinne och inga skor. vi trodde det var ett spöke först men såg ju sen att det var en gammal dam. eftersom hon var så borta så ringde vi ju lite i lätt panik polisen. malin pratade medans jag vände för att se var tanten gick. och sen kom polisen o tog hand om henne. som tur var kom det en annnan kille samtidigt som oss så tanten fick iaf sitta i en varm o skön bil medans vi andra stod o funderade på vad hon gjorde där mitt i natten. haha. dagens äldrevård alltså.

alla frågar ju jämt hur det går med killarna. och jag har jämt samma svar. om det är stiltje på sjön så är det öken varning i mitt liv. inte ens en olycklig kärlek nuförtiden. men jag deppar inte ihop för det. haha. men klart det skulle ju helt klart vara roligare om det iaf fanns någon man kunde tycka om lite i smyg :)

verbier första mars!
det blir kanon!
det är dit jag längtar nu.



they tried to make kattis go to rehab, but she said nooouu nooou noooouuuu.

(det är så hon låter när hon sjunger rehab låten. fast utan sitt namn i förstås haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback