ibland är det min tur

och just denna gången är det min tur att va emo.
japp förstår ni det var några gymnasieungdomar som lärde mig detta uttryck.
och idag kände jag att jag ville utnyttja det lite.

igår var det lugnt. var med lite när killarna förfestade.
ikväll blir det allt annat än lugnt. det är ju backyard babies konsert.
japp. jag har laddat med en flaska gin. detta ska nog gå bra!

på måndag börjar skolan igen. det ska bli skönt att ha något att göra på dagarna ändå.
förhoppningsvis kommer livet att rulla på som vanligt. men det skulle inte göra någonting om någon skulle vilja ta mig härifrån nu! tack.

paris över nyår va helball. visserligen suger ju alltid nyårsafton pga någonting. så även i år.
men jag gillade paris ändå. visserligen är jag ju lättköpt som få men va fasen.
jag gillar helt enkelt att gå omkring i en ny stad och bara kolla. titta på häftiga byggnader och människor jag aldrig sett. åka metro och verkligen förstå hur det där konstiga systemet fungerar. det är då jag blir glad. när jag känner att jag har hittat något nytt och märker att något går som det ska när jag försöker. det är coolt för mig.

nä nu blir det a6. ny telefon ska införskaffas kanske också något klädesplagg. vi får se.

/my

Kommentarer
Postat av: Anonym

heja gymnaisekids!

2007-01-09 @ 00:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback