time to send someone away

we can either have sex now or
you can cut out my heart and stomp on it.



kul med jobb igår ja. njae.
men men vad gör man itne för lite pengar att konsumera.
hur som helst så var det en bra konfrencier, tilde de paula. sjukt mkt bättre än vad jag trodde faktiskt. sen så var det ju helt okej uppträdande också. nämligen i'm from barcelona.
att min skolas musiklinje/kör var där och uppträdde också drog ju ner min arbetsglädje något. inte ens på fritiden slipper man sången. men jag tror att gästerna uppskattade det så jag får väl helt enkelt stå ut med det.
de sjöng ju inte grattis grattis hipp hurra, vi dig hyllar idag, full utav värme humor du vi glädjs att få gratta dig nu iaf. det tackar jag gud för.
mindre kul att stå i baren, det var två tjejer som beställde var sin gin&tonic i början, då frågade jag om de verkligen var säkra på att de ville ha det. haha. men dom ville bestämt, jag tror att de ångrar sig idag kasnke. hehe.

nej nu är iaf angelica hemma. och om en stund ska jag fika med henne. jag överväger en dusch innan. så jag tror helt enkelt att jag måste sluta här och göra mig snygg tills fikan.

hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback