My Heart Will Always Be The B-side To My Tongue

igår åkte vi skidor. jag och jerry. i hestra, isaberg. vilken upplevelse. eftersom backarna där inte är särskilt branta gick det väldigt bra och snabbt för mig. det var skoj. har nästan lite träningsvärk idag med.
jerry hade inte åkt på tio år men det gick bra för honom också faktiskt. väldigt bra för att inte ha åkt på tio år.

idag har jag mest retuscherat bilder i photoshop. haft en ovanligt tråkig samhällslektion också. på morgonen gjorde vi förstasidor till tidningar. det var ganska skoj iaf. klippa och klistra är ju helt okej. haha.

imorgon åker vi. jag och pappi i verbier. ska bli gott att komma iväg, igen, och dessutom få åka lite skidor innan all snö försvinner. skönt.
det kanske blir lite fest också. man vet ju aldrig :)

projektarbetet hänger över mig som en dödsängel, som alltid projektarbeten gör. jag har en tendens att dra ut på arbeten tills det är försent. alldeles försent. måste få lite gjort nu. ska ju fasen vara redovisat och klart den 26 mars. suck! jaja. det löser sig väl. det brukar det mesta göra.

det har varit riktigt roligt att vi har varit "alla fyra" hemma igen. det är alltid skönt när man kan vara med de bästa av vänner och umgås allihopa. fika och mysa och spela spel. sånt som är roligt bara. måste klämma in en fest innan angelica åker tillbaka till paris också.
och sen dessutom som ett brev på posten kommer louise hem igen när jag är borta. de tär bra, då är hon hemma och installerad igen lagom tills jag kommer hem från verbier. hihi. ååh det är så roligt att alla är hemma. den enda som inte är hemma är ju emma. men man påminns ju om henne varje dag med tanke på att jag går förbi ett gigantiskt husbygge varje dag. det ska verkligen bli spännande att se hur det blir. det ser riktigt bra ut än så länge iaf.

nej en grekisk familjebricka från pallas athena nu. mumma!
see you guys, är snart hemma igen, och skulle jag trilla i backen och dö av någon anledning (men det kommer inte hända för jag är så jävla bra haha) så kom ihåg att jag tycker om er, mycket!



i'm like a lawyer with the way i'm always trying to get you off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback