love me or hate me

Love me or hate me, that is the question.
If you love me then Thank you!
If you hate me then fuck you!
Love me or hate me, its still an obsession.



sååån torka just nu. både invändigt och utvändigt.
jag har nog bastat aningen för mycket. känner mig så uttorkad. så nu dricker jag massor med vatten.
för sjuk vill jag inte bli.
för det första är den medicinen man får då så äcklig. för den har jag fått förut eftersom jag är så grymt duktig på att glömma bort att dricka.
och för det andra vill jag inte missa mina skidresor nu. näpp mina resor har hög prioritet nu. det är dom som är mitt syre just nu. min livsdrog. för nu börjar jag bli trött på jkpg.
det går alltid bra på sommaren när allt är fint. men på vintern blir det lätt lite långdraget.
jaja st anton på söndag då iaf. fint det! en liten kureringsvecka där kan nog itne skada.
sen första mars bär det av till rekreationsorten verbier. ännu mera spännande skidåkning.
ja jag tror helt enkelt att kurvan som dalat så länge börjar sakta men säkert vända uppåt nu. bra det!

annars är allt som vanligt. my gör mkt bra ifrån sig i skolan. iaf i de roliga ämnena.
samhällen och ekonomin kan ju lätt slopas. tack.
medieproduktionen däremot, me like. har ju nu spelat in värsta filmen med grym rekvisita och allt. ska bara klippas o redigeras sen blir den nästa oscarsvinnare. kanske itne men ändå väldigt bra.
bild&design börjar arta sig. flyers o posters av världens bästa rockband är på väg. så även ny skiva med snygg layout. det kan blir grymt som fan. med oss på omslaget kan det knappast gå fel ;)
annars ligger jag ju på plus hos lärarna. inte för att jag är duktig utan för att jag råkade få fel läxpapper. ett som var lite svårare. men jag gjorde ju det så snällt och på redovisningen hade jag ju visst gjort lite mer än alla andra. oops. som tur var var det ju itne mitt fel. bra det! annars hade man nog fått höra det ett tag. hehe.

jaja dags att börja packa o tvätta kanske. ehm ja.

peace out.

my.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback