home sweet home

"det visade sig dagen därpå att jag hade gjort fel när jag gav dig en gloria"



så var man hemma igen. vet inte i vilken ände jag ska börja eller vad jag ska skriva.
satte mig här och började skriva men kom inte mkt längre än att jag skrev en engelska uppsats och en svenska uppsats före. haha då vet man inte vad man ska skriva direkt från hjärtat.
hur som helst. st anton var fint. dock har jag ju insett att min skidåkning behöver bättras på en aning. men men jag hade ju inga planer på att bli proffs iaf.

saker jag vet säkert är att det finns sjukt mkt trevliga människor, jag nästan kan dricka hur mkt alkohol som helst utan att bli full (?!) och att det är hur fint som helst att sitta i solen och ta en öl. mums.
saker jag däremot var säker på men itne är säker på längre man kanske är säker på ändå är vad jag tycker om dig. först var jag säker på att jag ville kanske ändå lite ha dig. sen nu så vet jag att vad jag behöver är inte dig utan någon. vad jag också vet är att du har blivit väldigt omogen, vilket är konstigt eftersom folk brukar mogna efter åren men okej. jag förlåter dig nog ändå för det haha. men vad jag ändå kan konstatera efter det här är att jag inte vill ha dig, men om du skulle komma och böna och be så vet jag att jag skulle falla tillbaka lika snabbt som jag sa att jag inte ville ha dig. tyvärr är det sanningen. den kan ju förhoppningsvis ändras tills dess att tiden är inne för att göra nya saker. ja tack.

förövrigt så har jag nu börjat läka efter alla mina fall. vet inte hur många ggr jag trillade och hur mkt snö jag har haft innanför kläderna. men jag har ju iaf kämpat mig fram i pisterna och off piste. haha. ja nej jag håller mig nog till barnbacken i fortsättningen.
har ju även fått leka lite. killarna var duktiga nog att bygga något mer seriösare än mig, självklart eftersom de skulle fotas i de hoppet dagen efter, men jag kände att leka är lite mer min grej och byggde en bar. hehe. jaja man kan inte alltid va som alla andra. ni kanske får se bilder på denna eminenta skapelse senare om ni har tur ;)

i övrigt rullar livet på. ska ner till verbier snart. fint.
lovet är nu slut och skolan börjar igen. suck.
fast jag vet iaf att det finns en sak att se fram emot efter verbier.
HULTSFRED!

tack för mig!

my.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback