getting ready / shopaholic

så sitter man här med en gin&tonic och bloggar lite.
livet är fint ibland.
idag har jag shoppat. eller jag har shoppat hela veckan egentligen.
det började med att jag köpte en sweatshirt, sen en till, sen ett linne, sen en t-shirt, sen en pennkjol (tack helen för tipset), sen leggings, sen en till sweatshirt kofta, sen ett par solglasögon (som jag iofs upptäckte senare när jag kollade på kvittot att jag sluppit betala för) och ett läppglans med chokladsmak. det sistnämnda smakar mumma!
stod och höll i både ett och två par skor också, men insåg lika snabbt att jag har redan 44 par skor och använder endast mina vita eller svarta converse ändå. så nej jag borde inte köpa fler.

hur som helst. jag och kattis ska nu ut på jakt, eller vetifan om hon ska det men jag ska. i mina nya kläder och finskorna (haha dom fina skorna inte damerna från grannlandet i öst) ska jag rocka loss hela natten. så därför fortsätter jag att sippa på min gin&tonic och försvinner in i dimman.

hej då!

(kom på att jag skulle börja banta också, men sket i det lika snabbt, började dricka grönt te istället, det ska tydligen vara bra för sånt. haha vi får väl se om det hjälper. annars får jag förbli fet. tack o hej.)




have you ever been alone in a crowded room, well i'm here with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback