sälen över nyår

image117
jag skulle vilja påstå att jag är redo nu!

Sälen över nyår! så himla fint. jag är astaggad. man är ju inte bäst på skidor men det är lika roligt för det. sist jag var i sälen bröt jag benet. får hoppas att det inte blir så i år igen. dessutom ska jag utmana lilla malin i bigjumpet. hon lär iofs vinna men haha ja ändå. angelique får börja hoppa lite hon med. hihi.
i övrigt ska det tävlas i det mesta. ja jag säger då det. fan va taggad jag känner mig. provade stassen nu och den sitter som ett smäck. nya fina skidbrallor och min härliga otrooooligt gröna jacka. jag har fått för mig att det är bra med självlysande färger för om man hamnar i en lavin kan de hitta en fortare. hur stor är chansen att jag hamnar i en lavin frågar man sig då? jo lika stor chans som att jag inte kommer va full på afterskin. ungefär lika med noll alltså.

i övrigt vill jag bara sända en hälsning till min vän katrine som ska va hemma över nyår. självvalt förvisso men det hade varit roligare om hon va med. det är alltid roligare när kattis är med. våra upptåg slår inget.

jag har ju förövrigt inte skrivit något om manson än. konserten var helgrym och jag och kattis hade roligt som vanligt. det blir alltid vad man gör det till det är vårat motto. ungefär som juldagen skulle man kunna säga ;)

allt är roligt just nu!

ger er lite bilder från manson och vackra vinterbilder.


marilyn manson & jag och kattis



stantonpanorama
panorama över hoppet som vi (mest andreas&patrik) byggde i st anton offpisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback