juldagen

så var ännu en julafton över. myspys. jag spenderade kvällen med att ligga framför brasan och sova till det var dags för paketöppning. haha. julmat har ju aldrig riktigt varit min grej ändå.
när klockan närmade sig åtta var pappa så nyfiken att han höll på att spricka så då var vi tvugna att börja öppna klapparna. pappa dök på det stora såklart. haha. han är ett jättebarn. jag tog det lite mer sansat och tog vad jag fick tilldelat till mig. och gud vad jag blev nöjd. fick en del pengar såklart eftersom jag inte önskat mig något särskilt. men så fick jag ju också ett fin fint thomas sabo halsband och mötley crües bok the dirt. sen fick jag jätteroliga äggkoppar och mine glas av min moster. då blev jag ännu mer nöjd. hihi. sen fick man ju lite annan skit också men jag är supernöjd med julafton det här året :)

kväll blir det väl fest skulle jag tro. vet inte hur taggad jag är just nu men det kommer väl. får se vart det bär av. har inte direkt bestämt vart vi ska heller för den delen. men men det löser sig alltid. i värsta fall får man väl gå hem igen haha.

hoppas ni alla haft en underbar jul!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback