fet som en ko

jag känner mig så just nu. fet som en ko. så därför ska jag nog åka och träna.
amanda gjorde ett strålande jobb igår i idol. jag tycker fortfarande att jeff buckley gör den bästa versionen men ja gud hon var inte dålig. och hon gjorde ingen dålig version av alicia keys låt heller. tur att hon gick vidare.

i övrigt händer inte mycket i mitt liv just nu. praktiken är slut vilket jag tycker är lite synd för jag tycker att det var roligt att jobba på redaktion.
igårkväll satt jag och kattis hemma hos henne hela kvällen och konstaterade att vi märkte att vi blivit äldre eftersom vi inte längre orkar gå ut fre-lör varje helg. och tillråga på allt ringer min mamma och väcker mig kvart över två och frågar om jag kan komma och hämta henne och hennes polare på evergreen. hahahaha. vadå är hon fjorton år eller? så jag fick snällt åka och hämta de lite lätt dragna tanterna kvart över två på natten på evergreen. hahaha. ja jesus.

mitt liv är förresten över nu. jag har sett alla fyra säsongen av entourage och väntar på att de ska komma med nytt material så att jag kan frossa i det. mums, vincent chase är den perfekta mannen för mig :)
som vi konstaterade igårkväll, just nu är jag så desperat att jag tar nästan vad som helst som bjuds. haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bitter jävla kärring som tar vad som helst, så känner jag mig. haha. jag skulle nog tillome kunnat gå fram och hjälpa han som tappade ut allt på gatan, om det inte hade varit så roligt förstås haha! see ya snart

2007-12-01 @ 18:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback