allt säger emot detta

detta här helt emot mina principer och regler men jag tänker göra det ändå.
jag har verklige inte problem att umgås med någon what so ever. men när personer är otrevliga då blir jag förbannad. man behöver inte fråga frågor och låtsas vara trevlig om man inte vill men man svarar ju iaf på tilltal. det är iaf vad jag alltid lärt mig. och att dra upp något så meninslöst den kvällen var verkligen onödigt och att skylla allt på mig är ännu mer onödigt än vad jag kan beskriva. så jag vill bara säga till alla er. om ni vill skylla allt på mig så gör det. om det får er att känna er bättre så skiter jag fullständigt i det. men kom fan inte och klaga på mer. för nu har jag fått nog. jag kan ta på mig incidenten på malins fest. även om det inte var jag som drog upp något och tjafsade. och jag kan fortsätta ta skit i all oändlighet av er alla tre. men en sak är säker. nästa gång är jag inte lika snäll. nästa gång säger jag nog vad jag tycker. våld löser inga problem så det lär aldrig inträffa men att tala till någon som inte har något innanför pannbenet är så otroligt frustrerande att jag inte kan beskriva det.

hoppas ni får ett fint nytt år, för det ska bannimej jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl!
Du, jag & Jojje is the shit. Allt blir så rätt när Jojje får vara med på ett hörn, därför måste vi till Max och hjälpa honom... Fattade du nånting av det där? Haha..

2007-12-27 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback