short on money but long on time


so many days so little money.

ja det är väl ungefär i det stadiet jag befinner mig nu. har nästan inga pengar kvar. och vad är det. är det 24 dagar kvar till nästa lön?! jajaja.

jag köpte en klocka sen iaf. fast inte den jag tittat på utan en annan jag sneglat lite på. jag tänkte att jag var tvungen att ha en klocka som passar till det mesta och man inte tröttnar på så lätt. så det blev en svart med massa funktioner. bra det med. haha.
men det finns en viss risk att den andra klockan landar i mitt hem lagom till nästa löning. usch jag är så dålig med pengar. jajaja. man lever bara en gång.

i övrigt händer inte mycket. har jobbat idag på min lediga dag. kul att bli väckt kvart i elva när man varit uppe hela natten eftersom man ändå är ledig dagen efter. uuusch. så ja när man blir väckt av chefen som vill att man jobbar så får man ju snällt hoppa in. jag får aldrig vara ledig. varje gång jag varit ledig och planerat vad jag ska göra så ringer de från jobbet. illa.

men som tack för att jag var så gullig och kom in så snabbt idag när de behövde hjälp så får jag vara ledig på fredag istället. jaaaa!!! detta innebär att jag har som jag inte hade innan tid med att åka till gbg och se backyard babies. jippi! jag funderar även på att gå på liseberg. det är ju skoj! hihi. så nu får vi se vad som händer. kanske blir det konsert och liseberg för min del på fredag. det vore skoj.

nu börjar det även kännas lite sådär att man saknar lolo. pga många orsaker. men ja det gör det iaf. skulle verkligen sitta fint att sitta och titta på utsikten och prata just nu. stackarn kommer bli ihjäl tjatad när hon kommer hem. hon kanske väljer att inte komma hem pga detta. man ska aldrig vara för säker. om så skulle vara fallet blam me inte canada då. haha. ;)
nä skämt å sido. i miss those summer days - emma, lolo och jag med ryggsäckarna. det var livet det!


image109
tillskottet i samlingen

Kommentarer
Postat av: louise

du ar en av fa saker jag langtar efter my. det blir fint att prata med dig nar jag ar hemma igen. men jag ar lite orolig for att du inte borjade sakna mig forran den 1 augusti. jag akte ju den 23 juni! haha. puss!

2007-08-18 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback