one-man-freak-show-my...

undra vad det är för fel.
jag har en såndär lustig känsla att det är något som är fel fast jag liksom inte kan komma på att något är fel. och allt blev så konstigt på jobbet idag. bläää jag orkar inte. kan för fan inte vara på alla jävla avdelningar samtidigt. hallå jag är bara sommaranställd kassapersonal. man kan inte begära så jävla mkt av mig då. nääää. det kan man inte. skit också.

jag vill gå ut och gå. jag vill rensa mina tankar. men jag vet att om jag går ut och går så kommer jag bara att tänka på alla dumma saker ännu mera och det är ju inte bra. och inte är det nån som vill gå med mig heller. kul. fan jävla skit piss helvete fanskap.

om man kanske skulle ta och ge sig ut och gå iaf. trots allt. hmm. vi får väl se. min syster köpte iaf en fin mössa till mig idag. en såndär stor stickad som jag velat ha jättelänge. och så fick hon en fin tröja av mig i födelsedagspresent. bra det.

näää nu måste jag göra något innan jag freakar ur. ballar ur. totalt. hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback