påsklov

påsklov är sjukt fint. idag sov jag till tolv. hur fint som helst.
igår var jag och mia i göteborg och shoppade lite. jag köpte massa fina och framförallt användbara grejer.

jeans
bohem klänning
oversized t-shirt klänning
midjeskärp i regbågens färger
scarves med tryck
t-shirt
disktrasa till mamma med texten "I love you for cleaning up my messy kitchen"

och nöjd är jag med mina inköp. nu är jag visserligen verkligen luspank och utblottad men va fan. man lever bara en gång. hade egentligen kunnat tänka mig att köpa typ femton par skor med min där sa faktiskt mitt samvete nej. i min garderbo står väl ca 40-50 par skor. och jag använder ett par. nej jag får helt enkelt börja använda de andra innan jag köper fler. det är bara så det är.

nu ska jag duscha och klä på mig. för sen ska jag bege mig ner till stan för ett möte.
solen skiner och jag är faktiskt på väldigt bra humör idag! hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback