jobb skola projektarbete jobb umgås jobb skola....

mitt liv handlar inte om något annat just nu. blä.
som chefsassistent får man inte mycket fritid över det vet jag nu, eller så är det just det man får. men som bartender/servitris är livet desto hårdare, och nu när man tagit sig in i byggvaruhusbranschen också så är livet än mer hektiskt. men man ska väl inte klaga. det finns de som inte har ett enda jobb och har familj att försörja och så sitter jag här med tre jobb och bor fortfarande hemma och betalar inte ett piss. man ska verkligen inte klaga det är inte rätt.

påsklovet har varit fint, firade mamma på måndagen. mamma och jag gick på bio. vi skulle se se upp för dårarna tänkte vi men det fanns inga platser kvar när vi kom ner. så därför tog vi den andra filmen som gick, nämligen natt på museet, den är säkert rolig tänkte vi. när vi kom in i salongen insåg vi att det var vi plus ca 20 personer till som skulle se filmen, hmm undra om den verkligen är så bra tänkte vi då, men det stoppade inte oss, förövrigt så var 99% av de som satt där inne mammor med sina små barn. trevligt tänkte vi åter igen, det är tydligen mammornas dag med barnen. när filmen väl började insåg vi ju ganska snabbt varför det var så många barn där. den var ju dubbad! svenskt tal jo man tackar. rolig film men skulle kanske varit roligare utan dubbningen. jämte mig satt en liten kille på kanske fem år. han höll kramaktigt i sina popcorn och skrattade hejdlöst hela filmen igenom, så himla söt.

i övrigt har det inte hänt mycket. jobbade i fredags, blandade mina drinkar och serverade min mat och diggade till snygg-erik under kvällen. visserligen inte jättesnygg och inte jättebra heller för den delen men ganska bra ändå. bättre än dj'n iaf. ve och fasa.
lördagen var lugn, jag och mamma åt på twin, hon "orkade" ju inte laga mat så vi åkte ner dit och åt middag och drack vin. sen hämtade kattis o malin oss och vi släppte av mamma hemma för att sedan köpa massor av godis, chips och cola. mums! hyrde en film som vi aldrig så. nej the fast and the furious var ju på tv, eller så var det too fast too furious, jag vet inte. men paul walker är ju iaf sjukligt snygg, mest snygg är han när han är solbränd och halvnaken i filmen into the blue. dessutom är han ihop med jessica alba i den filmen och hon är ju inte heller ful den satans haggan ;)
söndag var det dags för jobb igen. så idag har jag sålt lite plankor och brädor och tapetklister och grejer. jajamensan hela dagen. och nu

Kommentarer
Postat av: louise

björnkäder är ju hett ju. jag vill alltid fika med dig - så det så!

2007-04-18 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback