jippi för fan!

jag hatar att bygga hemsidor. det fungerar aldrig för mig. det går jättebra för alla andra buhu. jaja det är väl inte hela världen.

snart ska jag och kattis åka till ikea och köpa tyg till hasse. malin är i berlin och roar sig den lilla apan. så vi får klara oss själva. haha. hur det nu ska gå, för det är ju liksom malin som är den kunniga utav oss. men men.

en långpromenix med lolo igår. det var skönt. det behövde jag, eller min vikt behövde det snarare. hehe. lolo är verkligen en busy kvinna nu. häromdagen var hon och bowlade med någon klas, på torsdag ska hon gå ut med john och på fredag ska hon grilla med markus. haha. det är så himla roligt att retas med henne. (du vet att jag tycker det och jag vet vad du tycker egentligen så det är lugnt) tydligen lovade vi vid ett svagt tillfälle att vi skulle gå till apt på lördag också. man kan ju inte annat än säga ja när ludde tittar på en med hundögonen. haha. jaja finns det sprit så hitatr ni oss i närheten. så är det alltid. oftast om det är billigt. men det är sällan.

nu så borde jag cykla hemåt och mäta gardinerna så vi vet hur mycket tyg vi ska köpa. guud så roligt. jag längtar verkligen verkligen verkligen till hultsfred nu. dessutom så var det ju nytt bandsläpp häromdagen. några favoriter kommer faktiskt. marit är ju en gammal goding, vilken pärla. det blir skoj. sen så kommer ju dizzee rascal också och razorlight. in the morning lalalala. så bra. och dizzee är ju en gammal vän. det vet väl iaf alla som någonsin stått bredvid mig när det ringt i min telefon. fix up look sharp!!!!!!!! han har gjort ganska många bra låtar förövrigt men fix up look sharp är ju alltid en som kommer att ligga en varmt om hjärtat. engelska hiphopare som jag gillar svämmar det ju inte över av heller, det är ju bara dizzee och lady sovereign typ. "i'm english try and deport me" haha.

nä nu är det svammel igen. bäst jag tar mitt pick och pack och går hemåt.
see ya wouldn't wanna be ya! eeh?! ja. :S

Kommentarer
Postat av: louise

mobba mig bäst du vill. just nu verkar det som om jag är ledig imorgon kväll. lita aldrig på latinos, haha. vill du vara min dejt istället? jag gillade idéen med torsdags-öl :)

2007-04-25 @ 22:01:29
Postat av: louise

okey update. lita på latinos men räkna med att de är lite tidsoptimistiska, haha. (som om inte jag är tidsoptimist liksom, hahaha). gisses - jag kommer nog att dö av nervositet imorgon. tänk om jag inte känner igen honom?

2007-04-25 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback