jag vet inte jag

i lördags var vi ute. vi började med att ångbasta och dricka lite hemma hos mig. sen gick vi till huset. det var ganska intressant. vi skolade in louise och vi fick även nöjet att träffa de italienska utbytesstudenterna. ganska märkligt haha. jaja. sen skulle vi iaf gå hem. det var då louise var borta. men jag och kattis gick till mc donalds, tog lite mat to go och begav oss mot bongo för att leta efter louise. det var då vi träffade massa folk och kattis lämnades av. så jag hittade en ny vän, nämligen love och vi gick mot bongo. väl där så gick vi tillbaka till juneporten för att ta en taxi. mycket spring och tillbaka alltså. på juneporten lämnades skopimpen love av, han skulle visst träffa någon dam, även jakob lämnades av här, men jag louise och tobbe åkte iaf hemåt. väl hemma insåg jag att jag inte hade någon nyckel. mindre kul. men mamma har en viss kvinnlig intuition som inte andra har. redan när jag stod utanför dörren kände hon att jag var på väg hem så hon hade vaknat och gick upp och öppnade precis i samma stund som jag tog i handtaget till den låsta dörren. sjukt bra jobbat.

söndagen var inte lika rolig. jag vaknade av att telefonen ringde. det var kattis. hon sa att klockan var kvart över ett. och att hon skulle komma upp till mig och hämta mina grejer. men klockan var inte kvart över ett den var kvart över två. haha. jaja. sen kom hon iaf. sen pluggade jag lite. sen insåg jag att plugga inte är min grej och lolo undrade om jag ville hänga med och fika. och då insåg jag att jag är bättre på det så jag hngde med henne. sen gick vi hem igen och jag pluggade lite till. fortfarande ganska dålig på det där.

nu iaf sitter jag och väntar på att klockan ska bli iaf tre så att jag kan åka till jobbet. börjar jobba kl fyra förövrigt. kul värre. det ska bli kul att jobba men att vänta är aldrig roligt. jaja.

får gå ut och sätta mig i solen. det är ju riktigt fint väder iaf!

Kommentarer
Postat av: louise

jag tycker fortfarande att det är skoj att du trodde att jag hånglade med den italienska braten, haha. inte lätt att veta iofs. men kul kul! det var en skoj kväll. synd att jag inte kommer ihåg att jag dansade hos sofia bara, haha. fint att hänga idag. hoppas jobbet gick bra! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback