das weekend is gone

redan onsdag. det känns som det nyss var helg. men så är inte fallet.
igår var det tisdag, jag försov mig, typ, och missade skolan. fast det gör ju inte så mycket egentligen. för jag är ju klar med min bild&design uppgift. men dumt att få frånvaro. jaja nu är det ju lite sent att tänka på det.

måndagen var rolig. bowlade med krauta. jag och kattis gick ner till bäckalyckan för att bli upphämtade av martin och danne. sen så bar det av till bowling arena. väl där bowlade vi och hade roligt. verkligen alla som jobbar där är hur roliga som helst. efter bowlingen var det mat och sen ett kort möte. jag som ny hade ju inte jättemycket att tillägga. men ändå.

idag onsdag inser jag nu efter att ha skyndat till första lektionen 8.40 att vi inte har samhäll och jag har alltså håltimma från klockan tio till halv tre. skönt. eller inte. jaja men det gör väl inget. jag får väl gå hem eller nåt. borde plugga lite också kanske. bläää. jag vill verkligen inte plugga detta längre. det är projektet som hänger över mig som ett tungt svart moln. jag gillar det inte. verkligen inte.

nä nu ska jag skriva ut det sista av bild&design arbetet och skriva lite på mitt projekt för att slutligen läsa det sista i min kafka bok som ska vara utläst imorgon. usch. hoppas jag hinner allt detta till halv tre. me wish.

Kommentarer
Postat av: Das handsvett.

I caaaan't wait, for the weekend to begin!
Hör du min fina sångröst?

2007-04-18 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback