that's not gonna happen not in a million years

haha guuuud vad ett litet missförstånd kan göra mkt.
jaja nu vet jag ju iaf vad det var du fick ett vredesutbrott över. haha.
ja det är faktiskt ganska roligt när man tänker på det.

men kattis varför är du så smart. och svaret på din fråga är: jag vet inte!
så enkelt är det.
och nu när jag funderar på det så jag vet ärligt talat inte varför vi inte kan släppa varandra. du vet ju vem jag talar om. det är lite konstigt. det blir aldrig någonting, vi kan inte släppa varandra och vi blir sura på varandra om den andra är med någon annan. lite konstigt är det ju.
det är ju tur att jag har dig iaf, katrine karlsson.

det kanske är dags för sömn.
skola imorgon! det är faktiskt roligt!
tro det eller ej men jag gillar det.
och jag gillar dej.♥

Kommentarer
Postat av: Katrine.

Är jag smart? Det var trevligt at höra : ) Jag förväntar mig inte annat än att du berättar allt om det här till mig sen va ?? Pussa hihi (L)

2006-09-23 @ 18:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback