sjuk sjuk sjuk

hur kul är det att vara sjuk?!
eller egentligen är jag ju inte sjuk, eller jo det är jag men jag känner mig itne sjuk.
jävla bakterie. men nu ska den väl förhoppningsvis försvinna då. fan va stark den här antibiotikan är. riktiga kramper i magen får man. inte kul.

missat skolan lite nu med. dumt. jag gillar ju faktiskt skolan.
men bara för att jag har varit hemma så mkt har jag haft mer tid att pilla med photoshop. det är skoj.
snart ska vi ha hela dagar och lektioner med bara digital fotohantering, det blir nog inte tråkigt iaf.
yeeah :)

funderar  på om jag skulle ta mig ner till stan iaf. kanske.
vill köpa lite grejer. en tröja tex. vill lämna in min filmrulle på framkallning också.

köpte iaf en cool klocka igår. men stålarmband som ett vanligt ur och med svart urtavla. sen var det lite detaljer på urtavlan som var coola. en dödskalle i guld och strass.ooooj va jag gillar den.

jag blir glad av att köpa fina grejer. jag blir verkligen det. skulle vilja åka till nya bikbok affären med men hörde att det var kö ända ut utanför dörren igår. och det kanske jag itne orkar med.

det blir iaf en lugn helg det är ett som är säkert. behöver ju itne dricka är groggy av tabletterna ändå.

see ya.

(kan betyda både ses och hej på olika språk. det lärde vi oss i somras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback