i keep slipping all the time

someday soon i won't remember rainy afternoons
any day now he will be replaced
but it's hard oh so hard.

usch usch usch. nu är det ju verkligen inte roligt längre.
det är väldigt mycket blandade känslor just nu.
först var jag glad, sen blev jag lite nere, sen blev jag glad, sen var jag lika snabbt nere igen.
jag ska iaf söka nytt jobb. den saken är ju klar. kan ju fan inte jobba kvar på det där stället om DU ska jobba där. av alla jävla ställen måste du börja på mitt jobb. tack som fan för den påminnelsen.

jaja det är väl egentligen inget att haka upp sig på kanske.
det finns ju roligare saker. som tex otroligt söta killar. gärna gitarrspelande och lite små muskulösa.
a det sätter guldkant på tillvaron.
oja! tack för att ni finns.

life is a bomb and it hits so hard it will bring out the tears from my eyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback