Ännu en härlig dag

Ännu en härlig dag


Jag blir verkligen helt lycklig av det här vädret.
Det här med en viss kille och att han är dum i huvudet det rör mig inte i ryggen just nu. Nej här kan ingenting ta ner mig på jorden. Som jag brukar säga - "Inget, verkligen inget kan ta ner mig nu. Jag är bara så himla lycklig".

 Jag förstår inte alla som klagar så mycket på Jönköping och säger att de vill flytta härifrån. Eller jag förstår dem på ett sätt för jag var den där människan en gång i tiden som också bata helst av allt ville flytta härifrån. Bort från den här förbannade stan. Men egentligen är det ju inte JKPG i sig som det är fel på utan det är ju faktiskt människorna som bor i den. Jkpg är ju faktiskt en liten oas egentligen. Mitt i city har du stranden och vättern. Hur fint är det inte då.
Jag tror inte man ska klaga så mycket. Om du nu vantrivs nåt så otroligt här så flytta då. Är det någon du stör dig på eller hatar, säg det till personen i fråga. Jag gjorde det, och visst folk snackade mycket skit om mig efteråt. Men det kan jag bjuda på. För den tjänsten jag gjorde er när jag visade var jag stod den där dagen kommer aldrig någon annan i den här stan göra er.

Jag och min fina vän malin var ute och fotade lite. Det var väldigt vackert måste jag säga. Solstrålarna speglades på vattenytan och de små ankorna gjorde spår i sanden. Det gamla träder ser ju lite läskigt ut men det har en egen skönhet.

Nej vet ni vad jag mår så bra ut i minsta lilla partikel.
Skönttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback