Åh vilken härlig dag nananana

Solen skiner!
Jag blir så himla glad när den gör det. Fråga mig inte varför men jag tror inte jag är ensam om att bli det.
Kärlek finns ju inte så jag får bli glad av solen istället.
Igår satt jag på en parkbänk i stadsparken och skrev i min dagbok som vi ska skriva till våran engelska lärare. Jag vet inte om jag börjar bli gammal men jag njöt av att bara sitta där och ta det lugnt. Sen gick en gammal gubbe förbi och såg så glad ut och då blev jag också glad. När den lilla ekorren hoppade upp på staketet jämte mig kände jag att det var riktigt trevligt att sitta där nästan mitt i naturen.
Ja det är något fel på mig.

Fy jag är lite avundsjuk på dig nu Angelica. Du kommer ha så himla roligt.
Men vi klarar oss nog här hemma. Nu är vi bara tre kvar så att säga. haha.


Nu börjar lektionen. Kul! Bild&Design. Det är fint!

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback