yesterday, today, tomorrow

bilden igår som jag inte hann skriva någon text till skulle iaf vara att det är kläder jag har beställt, har eller vill ha. någon gång ska jag lära mig att matcha mina kläder sådär otroligt snyggt att man skulle kunna tro att det är designerkläder och inte hm. haha.

igårkväll såg dte ljust ut. pappa sa att jag skulle få min efterlängtade jacka av honom. sen kom mamma hem. upp som en sol ner som en pannkaka. jaha. så nu får jag ingen jacka längre. ännu en vinter med den dumma fulla bruna henrilloyd jackan. blää. eller egentligen är den ju inte ful men jag vill bara inte ha den längre. usch.
sen blev mamma ännu mer sur på mig för att jag inte var sket glad hela tiden och då blev pappa sympatisur så helt plötsligt var alla emot mig. kul! så då rymde jag hemifrån.
när jag rymde hade jag med mig det allra viktigaste:

- mössa
- vantar
- läppglans
- visakort
- körkort
- en halvt uppäten kexchoklad
- mobiltelefon
- iPod

och jag klarade mig. i hela två timmar. sen var chokladen och cigaretterna slut. det fanns inte längre någonstans jag kunde gå utan att behöva gå genom något läskigt mörkt ställe. jag tänkte rymma till love men han var sjuk när jag pratade med honom så det gick ju inte. och huskvarna är ju lite långt att gå till faktiskt. haha.

ikväll blir dte träning. friskis&svettis och jag ska återuppta våran relation. ja det kan verkligen behövas.
men först är dte skola. ska planera en till klassresa. hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat drömma om två klassresor på tio månader, inte trodde jag att det var såhär kul att gå i skolan. :)

så nu blir det in i duschen som gäller. kanske återkommer senare ikväll med mer info om jackfighten. eller så återkommer jag imorgon med info om min träningsvärk. huga mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback