tråkigt tråkigt

söndag 21.12 det är så tråkigt att vara sjuk. blä blä.
har typ sovit hela dagen. vaknade ett och somnade klockan två igen.
sen vaknade jag vid sex för då var det mat och sen så kommer jag nog somna snart igen.
imorgon ska jag och dorotea har jouren på skolan. cissi skulle egentligen varit med men hon är ännu sjukare än mig så det går inte.
får se om det kommer några inkräktare. tror inte det. fast en gång hittade de faktiskt en uteliggare i ett klassrum som hade klättrat in genom ett öppet fönster. det var lite läskigt.

helgen var lugn och trevlig. jobb i fredags kväll. helt okej. inte så stressigt överhuvudtaget faktiskt. dock var det lite fulla gäster som hade med sig eget dricka till restaurangen vilket inte är tillåtet. fyra personer i fyrtioårsåldern. haha. helt sjukt. de hade med sig en flaska bacardi limon, en flaska whiskey och en flaska billig jäger. så roligt när vi tog ifrån dem grejerna och de blev sura. sen när de gått hittade vi en kasse med öl under bordet. hur snåla får man vara?!

lördagen var ännu lugnare. fikade med malin och kattis på claras. sen åkte vi hem till mig och satt lite vid datorn och låg lite i mammas o pappas säng och slogs. det är ju sånt normala gör en lördagkväll :)

ja och min söndag vet ni ju redan allt om.

får se om jag är friskare imorgon. hoppas det. måste iaf gå till skolan.
sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback