så du bryr dig ändå?

måste alla ställa så raka frågor som prickar så rätt hela tiden?!
ja tydligen bryr jag mig forfarande ändå. jag kanske inte trodde det. det är inget jag går runt och tänker på.
jaja. inte går väl allt i kras för det. nej inte här inte. det är faktiskt my westerlunds liv vi pratar om. här snackar vi världsliga problem som kramp i hälsenan och sånt. inget jävla kärleks skit.
nej nej.
ska nog kanske ta en titt på det inspelade bandet nu. tack linus för att du spelade in detta. haha.
ooo va jag bara vill ha en begåvad pojke att mysa med. gitarrspelande eller skejtande, det är så enkelt att få mig att trilla dit. såå nu fick ni era tips pojkar. bara att börja åka longboard på direkten ;)
jag har ju vissa kriterier. vill ni veta dem. utan inbördes rangordning så får ni dem nu i denna lista. kom ihåg det är inga personer utan bara stilar.

poppare
gitarrspelande killar (ge mig nu)
skejtare
poprockare (en strokes medlem och jag är såld)
mc donald's workers (finns dock bara ett typexempel)

sen har vi ju dom roliga med. men jag behöver nog inte dela in dom i nåt fack. sen har vi ett exempel till och jag vet att kattis kommer att mörda mig ifall jag inte ens nämner detta. det är ju svärmorsdrömmen. modell utseende, snygg kropp snyggt ansikte, lagom muskulös, lagom lång, brandman, lovande hockeyspelare, med målet att bli mäklare. jaa ibland vet inte ens jag själv vad jag tänker med. kan man dumpa någon sådan?! distansförhållande är bara inte något för mig. det är min enda ursäkt. fööörrlååååt kattis. jag lvoar dig om chansen dyker upp igen så ska jag inte kasta bort den igen. det har du mitt ord på.

ska fortsätta med mitt skolarbete. det är skoj när det handlar om att pilla i powerpoint och photshop!

Kommentarer
Postat av: Klitty

Jaa just det. Ge dig på Stååååffe igen ;) haha

2006-10-02 @ 17:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback