lååång dag, men rolig

började tjugo över åtta idag med att hålla föredrag. en easy start på dagen liksom.
fortsatte med engelska c, grammatik. hur intressant är det? fast det var faktiskt skoj. vi har ju som tur är en väldigt rolig lärare. hon är från texas ursprungligen. faktiskt väldigt bra. jag har bara haft svenska lärare innan som lärt sig skolengelska och sedan lär ut det. detta är mkt bättre!
nu är det ju då lunch. det ska bli mumsigt. hoppas det är något gott. såg att det var kesokaka till efterrätt. men vad är det? kanske är gott, man vet ju inte förrän man provat.
medieprojekt i tre timmar sen då. faktiskt intressant och roligt. slänge iofs ihop läxan igår kväll på en kvart så den är nog lite halvkass men jaja. vi skulle väl bara skriva artikeln för övningsskull hoppas jag.

ikväll blir det lugnt, inga läxor inga prov nästa vecka. bara köpenhamnsresan att se fram emot på måndag och tisdag :D
ska nog se en prinsessas dagbok ikväll tror jag. det var längesen. den är bra. bäst är killen som spelar munspel i filmen. åååh det är så gulligt.

nu ska jag gå och äta. mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback