jobb jobb jobb

jag ska säga upp mig på mitt jobb. för just nu så känns det så sugigt att jag bara kan dö på det.
det som har varit så roligt innan har nu på sista tiden blivit så dötråkigt. blä. men måste ju jobba ikväll nu när jag lovat det.
ska nog söka ett nytt jobb. ett roligt jobb. eller ja det är kanske lite svårt att hitta. men ett ganska välbetalt jobb då så att det känns som att det faktiskt lönar sig att gå dit. undra vart detta jobb kan finnas?!
går ju i skolan ändå så det blir ju inte så överdrivet mkt tid över till att jobba ändå så.

jag vill flytta också. till en fin lägenhet med ett fräscht badrum. det skulle passa mig perfekt just nu.
egentligen vill jag flytta till en annan stad och känna på något nytt men det går ju inte just nu.

idol igår. det är ju ganska skoj. snygg-erik som är ful-erik alternativt tönt-erik kan ju åka hem. att han bara kan med att misshandla en håkan hellström låt på det här viset. inga mer sådana fasoner i idol tack!
annars hände det inte mkt igår. jag och malin mös lite framför tvn sen åkte vi in till stan och träffade bella och emelie en kort stund och sen bar det av hemåt igen. sen somnade jag nästan så då åkte jag hem och la mig i min egen säng. en väldigt skön och avslappnad fredag kväll. det är dom som är dom bästa, iaf ihop med en bra vän som malin.

nu ska jag nog göra något seriöst. typ läxor eller skriva en jobbansökan kanske.

hej då!

Kommentarer
Postat av: Tereze

http://kirch.blogg.se/071006095213_dagens_frga.html
Svara på dagens fråga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback