helgen som var

35343-13

helgen var kanon!
pink i lördags var helt underbart. sjukt bra var hon.
fick shoppa lite skor i sthlm med. det gör ju alltid my glad.
jag har en viss sko-fetish eller vad det heter.
nån gång ska ni få se alla mina skor.

sen på söndagen åkte jag och kattis buss hem från sthlm. satt och förfestade lite på bussen eftersom det var restaurangfest på kvällen. halv tio var vi framme i jkpg och då var vi lite små goa.
malin och angelica mötte upp oss på stationen.
hem till mig och bytte om och förfestade. ner till apt.
träffade alla djs och resten är historia.
det blev kanske lite mycket och det syns på bilden.
malin var också med men hon hade inte tid att va med på bilden för hon är så jävla bra på att hångla. mmm det är sanningen mina vänner, vill ni ha en snygg tjej som är bra på att hångla så ska ni ta malin.
inte för att kattis och angelica är dåliga oh nej men vi vet nog alla vad jag menar ;)
hahahahha.

igår var det väldigt lugnt bara och vi åt tacos och hade bikt!
det var skönt och mysigt.

idag har jag handlat bokstavspärlor så nu ska jag trä armband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback