god morgon sverige!

vilken morgon. öppnade ögonen 05.55 och var där med klarvaken.
steg in i duschen för att upptäcka att det itne fanns alltför mkt varmvatten att tillgå.
smörjde in mig, fönade håret, plattade håret, sminkade mig och åt frukost.
klädde även på mig. lite nöjd med min outfit är jag allt.
min lilla svarta kjol, svarta leggings, vitt cheapmonday-linne, svart munkjacka med randigt foder, svart glansig madonna jacka från h&m. till detta har jag mina vita flätade nike sneakers och min fina dödskalle klocka. ja idag känner jag mig het. har även ett lite murvigt mörkrött nästan lite lila nagellack. ooh yes.

senare idag ska vi fota lite på stan. eller malin ska, jag och kattis ska vara modeller. roligt!

glömde ju berätta om bröllopet. det var skojigt. the groom var nämligen från skottland så det var många skottar med kilt och säckpipor där. sen tvingade hans mamma mig att smaka på bröllopstårtan. har aldrig fått en sån sockechock. ja jösses. sådär gott om jag ska va ärlig. hehe.

ja och nu är det lektion. sen är det doktorn. när ska jag slippa att bajsa i provrör?!?!

hej då allesammans!

Kommentarer
Postat av: cleo

Skottar är härliga! Jag gillar att de är stolta över sitt kulturarv och klär sig i kilt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback